Cassà de la Selva. Cinc dijous de concerts d'estiu amb el cicle 'Solfejant' de Cassà de la Selva

Hi actuaran grups de renom com Quartet Mèlt, Judit Neddermann, Black Music Big Band, Altersix i La Banda del País Petit (La Principal de la Bisbal & Els Cremats).
El 'Solfejant' es pretén consolidar com un cicle de concerts d'estiu referent a les comarques gironines.
El mes de juliol i agost arriba amb la tretzena edició del cicle de concerts d'estiu 'Solfejant' de Cassà de la Selva. Durant aquests mesos cinc grups diferents passaran pel pati de la casa modernista Can Trinxeria situada al centre del poble, a la plaça de la Coma.
El repte del 'Solfejant' és, segons ha explicat el seu organitzador Quim Cadanet, 'consolidar-se com un cicle de concerts d'estiu referent a les comarques gironines i que atregui no només a cassanencs sinó a gent dels pobles veïns'.
La Banda del País Petit (La Principal de la Bisbal & Els Cremats) seran els encarregats de donar el tret de sortida al 'Solfejant' 2016 aquest dijous 14 de juliol a les 22 h amb l'espectacle 'Què volen aquesta gent'' que inclou adaptacions de més de 20 cançons de la memòria col·lectiva de la música popular catalana dels darrers 50 anys.
El dijous 21 de juliol la primera big band catalana especialitzada en música negra, la Black Music Big Band, aportarà el ritme de funky i soul al cicle musical. El següent dijous serà el torn de Judit Nedderman, cantant i autora de cançons, que presentarà el seu segon disc en solitari 'Un segon'. El dijous 4 d'agost el Quartet Mèlt, guanyadors de la tercera edició del programa Oh Happy Day de TV3, portaran l'espectacle 'Maletes' a Cassà. El cicle 'Solfejant' finalitzarà l'11 d'agost amb l'actuació d'Altersix amb l'espectacle 'Lletra & Music' amb temes de swing, soul, pop i jazz americà.
Les entrades, amb un cost d'entre 5 i 10 € en funció de l'espectacle, ja són a la venda i es poden adquirir a través de la plataforma online Ticketea, al Centre Cultural Sala Galà o a Can Trinxeria una hora abans del concert. Els que ho desitgin també poden obtenir un abonament per a tots els concerts per 30 €.
Imatges adjuntades: El cartell del Solfejant 2016 / Eva Fernández Group en una de les actuacions del 'Solfejant' 2015 / La coral Tutti Veus en una de les actuacions del 'Solfejant' 2015

1468410494Cartell Solfejant 2016.jpg