Cassà de la Selva. Comencen les actuacions per asfaltar 19.600 metres quadrats de via pública a Cassà

Els treballs es faran el mes de juliol i suposaran una millora de set zones diferents del poble.

Martí Vallès, Alcalde de Cassà: 'Progressivament millorem l'estat de la via pública i donem resposta a demandes ciutadanes com l'asfaltatge de davant del Pavelló Triple i la Piscina Municipal.'

Aquesta setmana ha començat l'execució de la primera fase del pla d'asfaltatge previst per aquest any a Cassà de la Selva. Entre les millores de camins, carrers i les noves actuacions, es preveu asfaltar en aquesta primera fase 19.600 metres quadrats de via pública. Aquesta xifra es tradueix en una millora de set punts diferents del poble.

Concretament aquesta setmana es preveu asfaltar el caminet que uneix el carrer del Remei amb el Ventallol, el pàrquing de davant de la Piscina Municipal i millorar camins del veïnat de Mont-Roig i Serinyà. De cares a la setmana vinent s'asfaltarà l'aparcament del Pavelló Triple i el camí de sorra de darrere de la piscina que va fins al carrer Llagostera. A finals de mes finalitzaran les actuacions d'aquesta primera fase al veïnat de Serinyà.

L'alcalde Martí Vallès ha destacat que 'progressivament millorem l'estat de la via pública i donem resposta a demandes ciutadanes com l'asfaltatge de davant del Pavelló Triple i la Piscina Municipal, cosa que afavorirà la zona esportiva.' Vallès ha recordat que després d'aquesta primera fase vindrà la millora de l'asfaltatge d'altres vies importants com la carretera Marina, la rambla Onze de Setembre, el carrer Ample o el carrer Cervantes. Un cop realitzades totes les accions previstes al pla d'asfaltatge es preveu haver millorat 40.000 metres quadrats de diferents punts del poble.

Els treballs d'asfaltatge d'aquesta primera fase són exectuats per la Diputació de Girona. L'Ajuntament de Cassà assumeix el cost de 27.000 € pel material. Aquestes actuacions han estat possibles gràcies al romanent del pressupost del 2015.
Imatges adjuntades: El terreny de davant de la piscina municipal es començarà a asfaltar el dia 13 d'agost. / L'asfaltatge fet avui del caminet que va del carrer del Remei al carrer Ventallol. / La setmana vinent es començarà amb l'asfaltatge del pàrquing de davant del Pavelló Triple.

1468328403El terreny de davant de la piscina municipal es comencara a asfaltar el dia 13 d'agost.jpg
1468328403La setmana vinent es comencara amb l'asfaltatge del parquing de davant del Pavello Triple.jpg
1468328403L'asfaltatge fet avui del caminet que va del carrer del Remei al carrer Ventallol.jpg