Vidreres. L'alcalde de Vidreres emet un comunicat en referència a la informació publicada en un mitjà en relació a un suposat cas d'espionatge en referència a la seva persona

L'alcalde de Vidreres emet un comunicat en referència a la informació publicada en un mitjà en relació a un suposat cas d'espionatge en referència a la seva persona.

Comunicat de premsa:

Després de les informacions que s’han publicat aquest divendres en un mitjà de les comarques gironines en relació al suposat cas d’espionatge, i que fan referència a la meva persona, m’he vist obligat a emetre aquest comunicat.

Vull que quedi constància que fins al dia d’avui no he realitzat cap denúncia als Mossos d’Esquadra respecte aquest suposat cas d’espionatge.

Dit això, m’agradaria que qualsevol informació respecte aquesta “suposada investigació” pugui ser degudament documentada i contrastada.

Jordi Camps Vicente

Alcalde de Vidreres