Llagostera. L'Ajuntament de Llagostera s'adhereix a la campanya 'Fes un gest per l'ELA'

Els regidors s'han fet una foto i el proper dia 21 de juny s'il·luminarà el campanar de color verd

L'Ajuntament de Llagostera s'ha adherit a la campanya  'Fes un gest per l'ELA' de la Fundació Miquel Valls, amb l'objectiu de conscienciar a la ciutadania sobre la problemàtica a la que s'enfronten els afectats de l'Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA) i les seves famílies.

Aquest dimecres al matí els regidors de l'equip de govern i de l'oposició s'han fet una fotografia fent el gest de l'ELA davant de l'Ajuntament.

El proper dia 21 de juny, coincidint amb el dia Mundial de l'ELA, s'il·luminarà el campanar de Llagostera de color verd.

Per a més informació sobre la Fundació Miquel Valls i la campanya podeu visitar

1465977605image1.JPG