Cassà de la Selva. Guspira Teatre torna a l'escenari aquest cap de setmana amb una obra de Woody Allen

Torna-la a tocar Sam' és la quinzena obra interpretada per la companyia de teatre cassanenca.
Les entrades ja són a la venda al Centre Cultural Sala Galà i també es podran comprar a la taquilla una hora abans de l'espectacle.
La companyia cassanenca Guspira Teatre torna als escenaris aquest cap de setmana amb la interpretació de l'obra de Woody Allen 'Torna-la a tocar Sam' que va fer-se al cinema amb el títol 'Somnis de seductor'. Sota la meticulosa i encertada direcció de Nani Castellsagué, el protagonista, Joan Casabó, interpretarà el paper d'Àlex, el qual durant tota l'obra es proposa fer una recerca interior per trobar els elements que li aportin seguretat per afrontar la seva existència.
Aquesta és la quinzena obra interpretada per Guspira Teatre, una formació que es va estrenar el 1983 a Cassà de la Selva amb 'La cançó de les balances' i que és formada per un grup de persones que comparteixen el gust pel teatre.
La formació de Guspira Teatre explica que 'el nostre repte és acostar-nos a l'excel·lència, dignificar el teatre amateur, treballar a fons els projectes i fer passar una bona estona a l'espectador. Recíprocament en sortim plens i satisfets per la feina ben feta'.
'Torna-la a tocar Sam' s'interpretarà el dissabte 4 de juny a les 22 h i el diumenge a les 18 h a la Sala Centre Recreatiu de Cassà. Les entrades anticipades ja es poden adquirir per 5 € al Centre Culutral Sala Galà i, si en queden, també se'n vendran per 7 € a la taquilla el mateix dia de l'espectacle.