Hostalric. L’actor Quim Masferrer, Teatre de Guerrilla, porta el seu nou espectacle 'Temps' a la sala Serafí Pitarra d’Hostalric

L’espectacle es representarà aquest proper divendres dia 1 de març a les 22.00h.

Quim Masferrer (Teatre de Guerrilla) és un actor molt vinculat a la Selva. Nascut l 1971 a Sant Feliu de Buixalleu, s’ha convertit en un dels artistes habituals més reputats per la seva zona de provinença.

Aquest proper divendres dia 1 de març porta a Hostalric el seu nou espectacle Temps, que explica què passaria si ens quedessin tan sol 90 minuts de vida.

La representació tindrà lloc a la Sala Polivalent Serafí Pitarra i el preu de les entrades a guixeta serà de 15€, mentre que les anticipades es poden adquirir a l’Oficina de Turisme a 12€.