Cassà de la Selva. Quatre-cents nens i nenes pintaran l'asfalt de la plaça de la Coma

La 33ena edició de la pintura sobre l'asfalt busca atreure a nous participants dels pobles veïns.
L'acte és organitzat per l'Escola d'Art Josep Lloveras, l'artista cassanenc que va fer néixer aquesta iniciativa fa 33 anys.
El diumenge 22 de maig a 2/4 d'11 del matí tindrà lloc la 33ena edició de la pintura sobre l'asfalt a la plaça de la Coma de Cassà de la Selva. Es preveu que uns quatre-cents nens i nenes de Cassà i dels municipis veïns pintin durant tot el matí l'asfalt de la plaça de la Coma amb dibuixos relacionats amb el cinquantè aniversari dels Premis Literaris de Cassà o el 25è aniversari de l'Agrupament Escolta i Guia de la Claca. La temàtica de cada any varia en funció dels aniversaris celebrats al poble. L'acte s'organitza des de l'Escola d'Art Josep Lloveras, que porta el nom de l'artista cassanenc que va fer néixer aquesta iniciativa 33 anys enrere.
Amb aquest acte l'Escola d'Art Josep Lloveras busca fomentar l'art entre els infants i joves i és per això que el primer i el segon premi són cursos d'art a la mateixa escola: un curs complet i un trimestre, respectivament, a banda del corresponent trofeu.
Pel que fa a la singularitat de l'acte, Carles Torrent destaca que 'es tracta d'una festa dels colors molt consolidada a Cassà de la Selva ja que fa 33 anys que s'organitza sense cap interrupció i que manté la il·lusió dels infants i joves de Cassà per venir a pintar la plaça de la Coma el diumenge al matí'. Enguany la promoció ha traspassat la frontera de Cassà i es pretén atreure a altres joves dibuixants de pobles veïns.
Per amenitzar la pintada a les 11 del matí hi haurà l'espectacle 'Globus i pallassades' i a les 12 del migdia l'actuació de màgia de Mag Frank. El repartiment dels premis es farà a ' de 2 del migdia. Les inscripcions estan obertes des de fa dies però també es poden fer el mateix diumenge a la plaça de la Coma.

1463734804El Colors sobre l'asfalt del 2015 (1).jpg
1463734804El Colors sobre l'asfalt del 2015.jpg