Girona. L’alcalde de Girona es reuneix amb el president de l’Associació Catalana de Municipis

·         Carles Puigdemont s’ha trobat amb Miquel Buch aquest matí a l’Ajuntament de Girona

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, s’ha reunit aquest matí amb el president de l’Associació Catalana de Municipis, Miquel Buch, a l’Ajuntament de Girona. La trobada, que s’ha fet al despatx d’alcaldia, ha servit per posar sobre la taula els temes que més directament afecten la ciutat i també per repassar assumptes transversals de l’Associació Catalana de Municipis, com el rebuig a la proposta de reforma anunciada pel ministre d’Hisenda, Cristóbal Montoro, englobades dins l’avantprojecte de la Llei de racionalització i sostenibilitat de l’Administració local (ARSAL).