Cassà de la Selva. El Coworking de Cassà s'instal·larà a Can Trinxeria el darrer trimestre de l'any

Abans de l'estiu començarà el període per sol·licitar la plaça al nou espai de Coworking Cassà que serà de titularitat municipal.

Emili Mató: 'És una aposta valenta que pretén que les idees dels emprenedors cassanencs madurin i es quedin al municipi'.

El ple municipal de l'Ajuntament de Cassà de la Selva ha donat llum verda al reglament i a les taxes del futur espai de coworking que s'instal·larà el darrer trimestre d'any al primer pis de Can Trinxeria, a la plaça de la Coma. Inicialment l'espai s'equiparà per a 12 usuaris, tot i que es podrà ampliar la xifra en un futur. El període d'inscripcions s'obrirà abans de l'estiu.

El Coworking Cassà comptarà amb dues sales de treball, una sala de reunions, una sala de conferències, una cuina office, uns lavabos i un espai exterior d'esbarjo. Des de l'àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Cassà s'oferirà la dinamització de l'espai i activitats de formació. Els usuaris del Coworking Cassà podran accedir a l'espai les 24 hores del dia i els 365 dies a l'any. Les quotes recollides al reglament contemplen preus reduïts per als emprenedors que comencin i són sensiblement més competitives que les d'altres coworkings amb serveis similars.

El reglament i la distribució de l'espai del Coworking Cassà s'ha confeccionat a través de reunions participatives amb els interessats a formar part d'aquesta iniciativa. El coworking s'obrirà prioritàriament a aquelles empreses amb domicili fiscal a Cassà però també s'acceptarà, segons disponibilitat, a empreses d'altres municipis propers.
Tal com ha explicat el regidor de Promoció Econòmica Emili Mató, el Coworking Cassà 'és una aposta valenta que pretén que les idees dels emprenedors cassanencs madurin i es quedin al municipi'. Segons Mató, aquesta iniciativa 'ha de promocionar l'economia del territori donant lloc a nous projectes i generant sinergies entre el teixit econòmic ja existent al municipi i el que el propi coworking anirà desenvolupant'.

1462528803Can Trinxeria es troba a la placa de la Coma_ al cor de Cassa.jpg
1462528804La reunio participativa del mes d'octubre amb tots els interessats.jpg
1462528804La sala de conferencies tambe sera oberta als usuaris del coworking.jpg