Salt. Juga segur a Salt

L’Àrea d’integració i convivència i la Policia Local de l’Ajuntament de Salt juntament amb el Consorci de Benestar Social Gironès – Salt, han publicat un díptic informatiu sobre la importància de que els nens i nens desenvolupin les activitats a la via pública acompanyats d’un adult.

Coincidint amb el bon temps i el període de vacances s’ha volgut fer palès a les famílies de que ells tenen la clau per procurar per la seguretat dels seus fills i filles. Per tal que aquesta informació arribés a tothom el díptic es va distribuir a totes les escoles amb l’objectiu que es lliuressin a totes les famílies per sensibilitzar-los sobre aquest tema ara que comencen les vacances escolars.

A aquesta iniciativa també l’acompanyen altres propostes de seguiment com la de, Juguem? als patis i a les places. Aquesta activitat vol obrir els patis d’algunes escoles per que els nens i nens hi puguin anar a jugar a la vegada que un monitor en fa el seguiment i l’observació tot estimulant noves propostes de jocs esportius.

En algunes places del municipi també es portarà a terme aquesta proposta però les activitats seran de caire lúdic educatiu amb jocs tradicionals, jocs cooperatius i tallers.

Places: Catalunya, Els Colors i Massana

Horari: De dilluns a dissabte de 18’00h. a 21’00h.

Patis: Col·legi la Farga, el Pla i el Mas Masó

Horari: De dilluns a dissabte de 18’00h. a 21’00h.

Totes aquestes accions s’emmarquen sota el lema Juguem? Com una proposta que busca la complicitat dels ciutadans del municipi per vetllar per la seguretat dels nostres infants. Es per aquesta raó també que s’ha procurat formar una xarxa entre totes les estructures que treballen en processos comunitaris i per els infants. En aquest projecte treballen conjuntament l’Àrea d’integració i convivència de l’Ajuntament de Salt, el Consorci de Benestar Social Gironès Salt i el Projecte d’Intervenció Comunitari Intercultural que a Salt coordina la Fundació Casal dels Infants.