Hostalric. La Biblioteca Municipal Modest Salse d’Hostalric organitza un Taller d’Escriptura Creativa

La biblioteca municipal Modest Salse d’Hostalric ofereix a aquelles persones interessades en l’escriptura la possibilitat de participar durant els mesos de març i abril en un taller d’escriptura creativa. El curs serà impartit per Núria Martí Constans, llicenciada en filologia catalana, professora i escriptora. La durada del curs és de cinc sessions i el seu preu de 25€.

A nivell didàctic, el curs proposarà als seus participants la realització d’exercicis pràctics, estimulants i divertits, alhora que es treballarà la creació d’un relat.

Dates del curs:

Març: 11, 18 i 25

Abril: 8 i 15

Horari: de 18 a  20 h.

Lloc: Biblioteca Modest Salse

Data límit inscripció: 4 de març

Núria Martí Constans ha publicat Hores prohibides (2009), Les mateixes estrelles  (2010), Trampa de foc (2011),  Naturalesa humana (2011), Set dies al llac(2012) i Un excés de felicitat, vint contes perversos (2013).

Taller d'escriptura creativa