Salt aspira a que la Coma Cros aculli la Càtedra d’immigració de la Udg

? l’Alcalde de Salt ho va fer públic a l’obertura dels cursos d’estiu de la UNED

? La Universitat de Girona veu la proposta amb bons ulls

Jaume Torramadé, alcalde de Salt, va fer públic ahir, durant l’acte inaugural dels cursos d’estiu de la UNED, que Salt aspira a acollir la Càtedra d’immigració de la Udg. La càtedra s’instal·laria a la Factoria Cultural Coma Cros, que ja acull l’ERAM, la UNED i la UOC.

De fet, el projecte s’està treballant des de fa mesos i es vist amb bons ulls des de la Universitat de Girona i només li falta superar els dubtes d’un patró de la càtedra.

Jaume Torramadé va afirmar durant la seva intervenció que part de la solució dels problemes de Salt passa per la via universitària, perquè els universitaris veuen el món amb una mentalitat oberta i aquesta és la mentalitat que creu que hi ha d’haver a la factoria Cultural Coma i Cros. L’alcalde de Salt va comentar que la important proporció de població immigrada a Salt la fa un candidata ideal per acollir la càtedra.

L’anunci de Jaume Torramadé es va fer a la jornada inaugural de dels cursos d’estiu de la UNED que els dies 27, 28 i 29 de juny es fan a la Factoria Cultural Coma Cros de Salt amb l títol de "Cap a una societat inclusiva. Educació, actuació i compromís social en moments de crisi"

Per a més informació:

Ajuntament de Salt