Salt inicia avui els treballs de pintura de la senyalització horitzontal

? Als carrers amb més trànsit els treballs es faran de nit

? Es preveu que els treballs durin un parell de setmanes

El proper dijous començaran els treballs de pintura a la senyalització horitzontal de les vies de més trànsit del municipi. Els treballs – a càrrec de l’empresa GIROP-  es faran entre les onze de la nit i les cinc de la matinada per no causar problemes de trànsit.

Es pintarà la senyalització del carrer Major, passeig del Marquès de Camps, passeig dels PPCC, avinguda Alfons Moré i carrer Francesc Macià.

Els treballs es preveu que duraran un parell de setmanes, si les inclemències meteorològiques no causen retards.

La senyalització de la resta dels carrers de la vila es pintarà durant els mesos d’estiu i anirà a càrrec de les brigades municipals.

Per a més informació:

Ajuntament de Salt