Calella. Presentació de la nova Unitat de Reforç Operatiu (URO) a la Junta Local de Seguretat

A la Junta, que és reuneix trimestralment es van tractar diferents temes que afecten a la seguretat del nostre municipi

La Junta Local de Seguretat es va tornar a reunir, presidida per l’alcaldessa, amb la participació del Tinent d’Alcaldia de Seguretat, Albert Torrent, el secretari de la delegació del Govern a Barcelona, Armand Calderó i els màxims representants dels cossos de seguretat que actuen a la ciutat de Calella.

A la Junta es va presentar la Unitat de Reforç Operatiu (URO). Els agents assignats a aquest grup desenvolupen bona part de la seva activitat de vestits de paisà, per evitar ser detectats pels delinqüents. Durant el seu primer mes d’activitat, els agents de la URO ja han realitzat vuit detencions i han aixecat diverses actes de denuncia per incivisme.

També es  va constatar que els nivells de delinqüència, a Calella, es mantenen estables i en línia amb la resta del territori i que la resolució de casos per part de la policia se situa per damunt del 25%, un nivell similar al de l’any anterior.

Pel que fa als accidents de transit, aquests s’han tornat a reduir, en aquesta ocasió en un 14% respecte l’any passat, una xifra que permet afrontar amb optimisme l’objectiu marcat pel Pla Local de Seguretat Viaria.

Durant la Junta, l’alcaldessa, Montserrat Candini, va posar en valor la col·laboració existent entre els diferents cossos de seguretat, com a garantia d’eficàcia i va emplaçar a seguir treballant en aquesta línia.