Banyoles. La subdelegació del govern espanyol obliga a posar la bandera espanyola a l’Ajuntament de Banyoles

L’Ajuntament de Banyoles ha rebut un requeriment de la subdelegació del govern espanyol a Girona per si es complia la Llei de banderes i tenia com a termini de resposta aquest divendres dia 15 de febrer. No és voluntat de l’Ajuntament entrar en una guerra de banderes ni esmerçar diners ni esforços en una possible causa judicial que amb tota probabilitat seria perduda. Així doncs, després de parlar-ho amb tots els grups municipals, l’equip de govern ha decidit complir la Llei de banderes.

L’Ajuntament prefereix dedicar, com sempre, els seus esforços i diners a l’ajut a les persones (que avui moltes tenen importants patiments) i alhora encoratja a posar els símbols del nostre país a cada finestra o balcó de la ciutat.