Les obres al carrer Ramon y Cajal de Salt començaran dijous

? Hi haurà més aparcament i serà en semibateria

? Es pavimentarà la vorera que ressegueix el Parc Hospitalari

El proper dijous 28 de juny començaran les obres per fer la vorera al carrer Ramon i Cajal, entre avinguda de la Pau i el carrer Moreneta. La vorera resseguirà la tanca del Parc Hospitalari Martí i Julià i tindrà una amplada de 2,4 metres. Un cop acabades les obres es podrà aparcar en semibateria i el nombre d’aparcaments augmentarà.

Les obres s’aprofitarà per canviar les lluminàries d’aquest tram de carrer per unes més eficients energèticament, es reposaran les pilones malmeses i es posaran  papereres i bancs a l’alçada de l’entrada del Parc Hospitalari.

Les obres tenen una durada prevista d’un més i estan pressupostades en 84.973 €.

Per tal de facilitar l’aparcament als veïns durant les obres es permetrà l’estacionament de vehicles al solar adjacent a l’Escola Universitària EUSES

Per a més informació:

Ajuntament de Salt