Calella. Calella rebrà 800.000€ del Pla “Xarxa de governs locals” els propers dos anys

El Pla preveu ajuts per a equipaments culturals, esportius i docents.

La Mesa de concertació del Pla “Xarxa de governs locals” de la Diputació de Barcelona, es va reunir amb la presència del Vice-President segon Joaquim Ferrer i de l’alcaldessa Montserrat Candini, que van posar damunt de la taula el preacord de reconeixement de l’existència plena d’un compromís de suport a diverses actuacions previstes a Calella per als pròxims dos anys.

Per aquest any s’ha previst destinar 225.000€ a les obres d’adequació de l’Escola Oficial d’Idiomes, a la Fàbrica Llobet-Guri i 75.000€ per a l’ampliació de la pista poliesportiva del pavelló municipal. Per l’any 2014 es preveu destinar 400.000€ a les obres d’adequació de la Sala Mozart i 100.000€ a les tasques de condicionament de l’edifici auxiliar del Far de Calella.

El Pla "Xarxa de Governs Locals" és el canal preferent per a l'exercici de les funcions d'assistència i cooperació local de la Diputació de Barcelona.

Aquest pla es fonamenta en el respecte a l'autonomia local i en el treball en xarxa entre els governs locals i la Diputació per tal de construir un programa d'actuació conjunt, d'acord amb els principis d'eficiència i d'economia de l'acció pública.

Per l’Ajuntament de Calella els ajuts destinats a equipaments culturals, esportius i docents forma part de les prioritats que Calella té com a municipi .