Vilablareix. El viver d’empreses de Vilablareix comença l’activitat amb 9 locals ocupats dels 12 disponibles

L’alcalde, David Mascort, diu que tota l’activitat econòmica

que s’està generant “donarà el seus fruits a l’entorn del viver”.

El viver d’empreses de Vilablareix, El Rusc, ha començat la seva activitat amb 9 dels 12 locals disponibles ocupats per diverses empreses.

El Rusc prioritza les empreses de comerç innovador amb serveis que donin un valor afegit al municipi. Els locals s’entreguen a les empreses totalment equipats i moblats per començar l’activitat. Des de la llum i un sistema climatització fins a Internet per cable, persiana amb comandament a distància i ordinador portàtil i impressora.

“Estem realment satisfets de quina ha estat l’evolució d’aquests espais i pensem que l’activitat econòmica que estem generant donarà els seus fruits a l’entorn de tot aquest espai del viver”, ha manifestat l’alcalde,

David Mascort. El viver, que es promou i dinamitza des de l’àrea de Promoció Econòmica, a més, ofereix una carta de serveis complementaris a les empreses que s’hi instal·lin com, per exemple, un servei de seguiment i assessorament per a la consolidació d’empreses, l’acompanyament en la recerca d’ajuts i subvencions o accions formatives en creació d’empreses,

així com suport en la gestió empresarial, la cooperació i Networking, entre d’altres.

El viver es troba ubicat en els locals que es van construir als baixos del nou edifici de pisos de protecció oficial situat a l’avinguda Lluís Companys. Just davant del CAP de Vilablareix i pròxim als equipaments recentment inaugurats com el camp de futbol, la ludoteca i el casal de la gent gran.