Cassà de la Selva. El cicle d'art i joves de Cassà arriba a la dotzena edició amb una mostra del procés creatiu de videojocs de Jordi Costart

El cicle 'Joviart' és una plataforma de difusió dels joves artistes que volen començar a mostrar la seva obra.

Demà s'inaugura l'exposició 'Player2art. Procés creatiu i estètica. L'estil propi en el videojoc' de Jordi Costart.

El cicle d'art i joves artistes de Cassà de la Selva anomenat 'Joviart' inaugura demà divendres 8 d'abril la dotzena edició amb una mostra del cassanenc Jordi Costart, qui presentarà 'Player2art. Procés creatiu i estètica. L'estil propi en el videojoc'. La inauguració de l'exposició serà a les 19.30 h a la sala la Coma (plaça de la Coma) i romandrà oberta fins el diumenge 24 d'abril. L'horari d'obertura de l'exposició serà els divendres de 17 a 20 h, els dissabtes d' 11 a 13h i de 17 a 20 h i els diumenges d'11 a 13 h.

El cicle Joviart de Cassà de la Selva és una iniciativa promoguda per l'Escola d'Art Josep Lloveras de Cassà i l'àrea de Joventut de l'Ajuntament de Cassà, que va néixer el 2011 amb una exposició dels joves artistes de la mateixa Escola d'Art. Enguany s'arriba a la dotzena edició d'una iniciativa que pretén ser una plataforma de difusió dels joves artistes que volen començar a mostrar la seva obra.
La regidora de Joventut, Txell Rabionet, afirma que la prioritat és 'ajudar als joves a iniciar la seva trajectòria, motivar la creació i, al mateix temps, apropar l'art al públic'.
A banda d'això, el diumenge 17 d'abril amb motiu del Dia Internacional de l'Art, el mateix jove artista Jordi Costart oferirà l'acció Gaminglass, a través de la qual crearà en directe un personatge sobre el vidre de l'aparador de la sala d'exposicions de la Coma d'11 a 13 h.

1460030404La presentacio JoviArt de Clara Mitjavila.jpg
1460030404Una de les presentacions del cicle JoviArt.jpg
1460030404Cartell Joviart Player2art Jordi Costart (2).jpg
Fitxer adjunt: 1460030404NDP El cicle d'art i joves de Cassa arriba a la dotzena edicio amb una mostra del proces creatiu de videojocs de Jordi Costart.docx