Hostalric. La rua de Carnestoltes d’Hostalric comptarà amb la participació de 300 persones

S’han inscrit a la rua 9 comparses i 7 carrosses. La festa de Carnestoltes es farà el dissabte, 9 de febrer.

El carnestoltes d’Hostalric consistirà en una rua, una xocolatada i el tercer concurs d’aparadors i disfresses de comerciants.

L’Ajuntament d’Hostalric gratificarà amb 100 euros als participants a les carrosses, amb un mínim de 10 persones, i 75 euros a les comparses, amb un mínim de 10 persones.

El Carnestoltes està organitzat per l’Ajuntament amb la col·laboració de l’Associació de Comerciants i Empresaris d’Hostalric.

Gabinet de Comunicació

Ajuntament d’Hostalric