Calella. Calella engega el compte enrere per la Volta

La "Volta" Ciclista a Catalunya 2013 disputarà la seva primera etapa, amb sortida i arribada, a Calella.
L'alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, el president de la “Volta” Ciclista a Catalunya, Rubèn Peris i la presidenta de l’Associació Turística Calella (ATC), Isabel Mallol, han signat, aquest divendres, els convenis de col•laboració que faran possible que la “Volta” torni a tenir aquest municipi del Maresme com a punt de partida.
Després dels bons resultats de l’any passat, l’Ajuntament de Calella i l’organització de la prova han acordat repetir  de l'experiència designant Calella com a centre neuràlgic de la primera etapa de la competició degana del ciclisme estatal.
Pels carrers de Calella rodaran alguns dels ciclistes més destacats del moment, entre els quals hi haurà  Bradley Wiggins, guanyador de la darrera edició del Tour de França.
Aquesta serà la quarta vegada que Calella aculli un final de etapa, després d’haver-ho fet als anys 1963, 1964 i 2012.
La 93ª edició de la "Volta" Ciclista a Catalunya es disputarà del 18 al 24 de març.