Roses. L’Ajuntament de Roses convoca una reunió per dinamitzar els locals buits

L’Ajuntament de Roses ha convocat a propietaris de locals, agents immobiliaris, emprenedors, comerciants i associacions de comerciants, a la reunió que tindrà lloc el proper dimarts 12 de febrer, amb l’objectiu de proposar accions que incentivin la dinamització de locals buits del casc antic del municipi. La trobada, oberta a totes les persones interessades, tindrà lloc a les 15.30 h al vestíbul del Teatre Municipal.

Aquesta acció, impulsada conjuntament per les regidories de Promoció Econòmica i Urbanisme de l’Ajuntament, és fruit dels estudis realitzats al llarg del passat any dins els límits del Pla de Barris, i que mostren l’estat actual econòmic i social de la zona.
L’Ajuntament intenta amb aquestes accions la millora de la situació de crisi actual, creant sinèrgies entre diferents agents i convidant a la participació dels col•lectius implicats, per tal d’iniciar un treball conjunt dins el casc antic de la població.