Calella. Calella amb la campanya 'Respecte al ciclista'

Diumenge 10 de febrer a les 9.30h a la Riera del Capaspre, s’ha convocat una trobada de ciclistes, en suport a la campanya RESPECTE AL CICLISTA.

L’acte consistirà en la lectura d’un manifest seguit d’un minut de silenci en record als companys que han desaparegut a les carreteres.

Aquesta iniciativa vol recordar als conductors i conductores que per avançar una persona ciclista cal respectar una distància de seguretat obligatòria d’un metre i mig. No respectar aquesta distància de seguretat mínima en avançaments a ciclistes pot provocar accidents greus.

En acabar l’acte institucional, hi ha prevista una sortida voluntària dels ciclistes que vulguin provar el nou circuit de bicicleta de la Half Challenge- que es celebrarà el proper diumenge 19 de maig a Calella- i aquest any incorpora els parcs naturals del Montnegre Corredor i el Montseny.

Desitgem que aquest diumenge Calella sigui un lloc de trobada i es converteix en símbol per a tots els esportistes que donin suport a la campanya.