Cassà de la Selva. La piscina coberta de Cassà celebra el cinquè aniversari amb un mes de matrícula gratuïta i una programació extraordinària d'actes

Durant la primera setmana d'abril hi haurà jornada de portes obertes i actes addicionals organitzats també per als que no són socis.

El nombre d'abonats a la piscina coberta no ha parat de créixer en els darrers dos anys i durant els propers mesos s'hi farà una ampliació amb un mòdul addicional on tindran lloc les activitats dirigides.

Txell Rabionet, regidora d'Esports: 'L'aniversari de la piscina coberta és una oportunitat per mostrar la instal·lació a tots els cassanencs i sentir-nos orgullosos de disposar d'aquest espai.'

El nombre d'abonats de la piscina coberta ha anat creixent durant els darrers dos anys fins a situar-se a dia d'avui a 1.180 usuaris. En el moment que l'Ajuntament va assumir la gestió directa de la instal·lació hi havia 761 abonats. Aquest creixement ha obligat a instal·lar un mòdul addicional on s'hi faran les activitats dirigides ja que la sala prevista per això ha quedat petita.

Pel que fa a les activitats extraordinàries de celebració del cinquè aniversari, el dissabte 2 d'abril hi ha una caminada i una màster class d'aiguagym amb entrada gratuïta. Durant la resta de dies de la setmana vinent hi haurà cada matí jornada de portes obertes amb entrada també gratuïta. El dimecres, dijous i divendres s'organitzen activitats dirigides a l'aire lliure i el divendres a les 22 h tindrà lloc la popular sessió de zumba nocturna al Pavelló Triple. El dissabte 9 d'abril hi haurà una sortida a córrer a les Gavarres amb acompanyament de monitors. La setmana d'aniversari es clourà el diumenge 10 d'abril amb inflables aquàtics a la piscina i jocs per a la mainada de 10 a 13 h. Podeu ampliar tota la informació de la programació addicional al web www.cassa.cat/piscinaLa regidora d'Esports Txell Rabionet explica que 'l'aniversari de la piscina coberta és una oportunitat per mostrar la instal·lació a tots els cassanencs i sentir-nos orgullosos de disposar d'aquest espai que també atreu a gent de molts pobles veïns'. Rabionet anima a tots els ciutadans a participar a totes les activitats organitzades.

1459508406Cartell del 5e aniversari de la piscina coberta de Cassa.jpg
1459508406Un moment de les activitats dirigides a la piscina coberta de Cassa 1.jpg
1459508406Un moment de les activitats dirigides a la piscina coberta de Cassa.jpg
1459508406Una de les activitats dirigides al gimnas de la piscina coberta de Cassa.jpg