Girona. Més de 900 alumnes de 25 instituts de secundària de Girona i comarques participen en la 5a edició de la Cantata per la Pau

L’espectacle obert al públic tindrà lloc avui, a les 20 h, al Teatre Municipal

El Teatre Municipal acull avui la 5a edició de la Cantata per la Pau. Aquesta iniciativa, organitzada per l’Ajuntament de Girona, el Grup de Treball Musical de Secundària a Girona i Intermón Oxfam, comptarà amb la participació de 900 alumnes de 25 instituts de la demarcació de Girona. En concret, de la ciutat de Girona, hi participen el Col·legi Maristes, el Col·legi La Salle, l’Institut Carles Rahola, l’Institut Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona, l’Institut Jaume Vicens Vives, l’Institut Montilivi, l’Institut Narcís Xifra, l’Institut Santa Eugènia i l’Institut Santiago Sobrequés.

Tot i que ahir ja van començar els actes de la Cantata, és avui dijous, a les 20 h, quan  tindrà lloc la sessió oberta al públic d’aquest espectacle musical i teatral. L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, i la tinenta d’alcalde i regidora d’Educació i Esports, Isabel Muradàs, hi assistiran. El cost de l’acte serà de 6 euros de donatiu, que anirà dirigit al projecte d’Intermón Oxfam per pal·liar els efectes de la crisi alimentària que afecta a la regió del Sahel.

L’alumnat dels diferents centres ha treballat durant cinc mesos els valors de la pau, la solidaritat i la cooperació utilitzant la música i el teatre com a eina d'expressió i mobilització, amb l’objectiu d’oferir un magnífic musical al públic gironí en suport de les famílies camperoles de molts països del Sahel, afectades per una crisi alimentària greu. La Cantata s’emmarca dins de la celebració del Dia Escolar de la No violència i la Pau.