El Concurs de Música en Viu del Gironès, Intro, arriba a la sisena edició

Aquest 2012 el concurs presenta novetats, com la participació de grups de les comarques gironines, activitats paral·leles de formació pels grups i estades de preparació a l’Espai Marfà

El Concurs de Música en Viu del Gironès, Intro 12, arriba a la sisena edició amb novetats. Aquest matí la regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, i el representant de l'empresa Link Produccions, Fran Arnau, han presentat els detalls d’aquesta nova edició del concurs.

Enguany, Intro 12 destaca per la novetat de seleccionar entre totes les propostes 5 grups de les comarques gironines i 5 grups més de Girona ciutat. Els finalistes s’anunciaran el 2 de juliol. De tots aquests seleccionats es realitzarà una semifinal per seleccionar els grups que actuaran a la Copa el 28 d’octubre, coincidint amb Fires de Sant Narcís. Els 3 grups finalistes seleccionats passaran a la final i tindran l’oportunitat de gaudir d’una estada a La Mirona per preparar de la forma més professional possible la final del concurs.

Més enllà del concurs clàssic i de la novetat dels grups de les comarques gironines, també destaca com a innovació l’oportunitat de realitzar activitats de formació paral·leles pels grups. Tots els participants del concurs tindran descompte en les activitats de pagament, i en algunes tindran assistència obligatòria.  Les inscripcions encara estan obertes i tots aquells interessats poden fer-ho fins al 27 de juny a través de www.girona.cat/concursintro.

la regidora de Promoció i Ocupació, Marta Madrenas, i el representant de l'empresa Link Produccions, Fran Arnau.