Presentació a Girona de l’exposició “Xavier Montsalvatge, compositor. 1912-2012”

Dia:       Dijous 21 de juny de 2012

Hora:    11 hores

Lloc:      Sales temporals del Museu d’Història de la Ciutat

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont; el diputat de Cooperació Cultural de la Diputació de Girona, Antoni Solà; el fill del compositor Xavier Montsalvatge, Xavier Montsalvatge Pérez de Olaguer; el director del Museu d’Història de la Ciutat, Pere Freixas, i els comissaris de l’exposició,Jorge de Persia Jesús Alvira, presentaran dijous l’exposició “Xavier Montsalvatge, compositor. 1912-2012”, que es podrà visitar a la sala d’exposicions del Museu d’Història de la Ciutat fins al proper 2 de setembre. Aquesta exposició s’organitza en el marc de l'any Montsalvatge, que celebra el centenari del naixement d'aquest il·lustre compositor gironí.