Calella. Calella reforça la seva aposta per la recollida selectiva

L'Ajuntament de Calella s'ha adherit a l'acord marc de col•laboració entre l'Agència de Residus de Catalunya i les entitats gestores dels Sistemes Integrats de Gestió de residus d'aparells elèctrics i electrònics i de residus de piles i acumuladors.

Això permetrà que el municipi es pugui beneficiar de les condicions establertes en aquest conveni i pugui percebre les compensacions econòmiques previstes per la recollida selectiva.
Es consideren residus d'aparells elèctrics i electrònics neveres, equips d'aire condicionat, rentadores, pantalles de televisió, monitors, petits electrodomèstics, càmeres, vídeos, ordinadors i làmpades fluorescents, sempre que no siguin de procedència industrial.
La recollida d'aquests tipus de residus es pot seguir fent a la Deixalleria Municipal i als comerços, quan es compri un aparell nou.
Els residus de piles i acumuladors s'han de continuar lliurant als contenidors específics, a les minideixalleries, a la deixalleria mòbil o la deixalleria municipal. També es poden dipositar als contenidors ubicats en ferreteries, comerços i hotels.