Llagostera. La Cuina dels Manaies encén els fogons a Llagostera

8 restaurants participen a la campanya gastronòmica d'inspiració romana, emmarcada dins dels actes de Setmana Santa i del Mercat Romà

Emmarcat dins la programació de Setmana Santa, l'Ajuntament de Llagostera juntament amb l'Associació de Restaurants del municipi, han organitzat una nova edició de la Cuina dels Manaies.

Es tracta d'una campanya gastronòmica d'inspiració romana on hi participen un total de 8 restaurants de Llagostera amb menús per a totes les butxaques que oscil·len entre els 21 i els 70 euros.

Els restaurants que hi participen són: Can Cassoles, Ca la Maria, Mas Roure, la Taverna d'en Pou, Cal Degollat, Els Tinars, El Carril i Ca l'Artau.

La Cuina dels Manaies coincideix també amb la celebració del Mercat Romà previst per aquest diumenge de Rams (20 de març) i s'allargarà fins al proper 3 d'abril.

Podeu consultar els menús des de www.visitallagostera.cat

Fitxer adjunt: 1458216006CUINAMANAIES 2016.pdf