Cassà de la Selva. Cassà s'apunta a l'Hora del Planeta i apagarà l'enllumenat de l'església durant una hora

L'Hora de Planeta consisteix en apagar el màxim de llums possibles a tot el món el dissabte 19 de març de 20.30 a 21.30 h.

Cassà s'uneix a la iniciativa juntament amb quatre altres municipis de les comarques gironines que són Calonge, Flaçà, Girona i Ripoll.

Martí Vallès, Alcalde de Cassà de la Selva: 'És una gest senzill i simbòlic per incentivar a la població perquè aposti pel consum responsable d'energia i la lluita contra el canvi climàtic'.

L'Ajuntament de Cassà de la Selva s'apunta aquest dissabte 19 de març de 20.30 a 21.30 h a l'Hora del Planeta, una iniciativa promoguda pel Fons Mundial de la Natura que incentiva a tots els països del món a apagar el major nombre possible de llums per conscienciar sobre el respecte al planeta i el consum responsable d'energia.

Concretament a Cassà de la Selva s'apagaran durant una hora els focus que il·luminen l'església de Sant Martí cada nit, un dels elements més emblemàtics del poble que es pot veure des de diversos punts. Altres municipis de les comarques gironines com Calonge, Flaçà, Girona i Ripoll també s'han unit a l'Hora del Planeta.

Martí Vallès, Alcalde de Cassà, explica que el consistori s'ha unit a aquesta crida perquè 'és un gest senzill i simbòlic per incentivar a la població perquè aposti pel consum responsable d'energia i la lluita contra el canvi climàtic'. Vallès anima a tots els ciutadans a participar a l'Hora del Planeta a les seves llars.

En aquesta línea, des de l'àrea de Via Pública del consistori cassanenc, s'estan desenvolupant accions diverses per executar el pla d'eficiència energètica a l'enllumenat públic i als diversos edificis municipals.

Fitxer adjunt: 1458205207NDP Cassa s'apunta a l'hora del planeta i apagara els llums de l'esglesia durant una hora.docx