Cassà de la Selva. Es presenta la setmana de la música a Cassà amb més de vint activitats

L'acte inaugural de la setmana de la música serà dissabte 12 de març a les 12 h amb una sessió de drum circle a la plaça de la Coma.

Les activitats són obertes a tothom i mesclen tallers, concerts, assajos oberts, sortides al teatre, cinema...

Eva Sàez, regidora d'educació: 'El nou lema de la setmana de la música és Cassà sona perquè volem demostrar que som un poble viu i amb una tradició musical molt arrelada.'

L'onzena edició de la setmana de la música de Cassà de la Selva comença aquest dissabte 12 de març i s'allargarà fins el dia 19 del mateix mes. Durant aquests dies hi ha programades 23 activitats obertes a tot el poble, la primera de les quals serà el dissabte a les 12 h a la plaça de la Coma amb una sessió gratuïta de Drum Circle a càrrec de Santi Carcasona. Les inscripcions ja són obertes al Centre Cultural Sala Galà.

Enguany s'ha volgut combinar les audicions diàries d'instrument dels alumnes de l'escola de música amb altres activitats paral·leles que poden ser d'interès general i obertes a tothom com assajos oberts de la Jove Orquestra de Cassà amb la Jove Orquestra del Gironès, espectacles infantils, l'hora del cinema, un taller jove de percussió o una sortida al musical Fang i Setge al Teatre Victòria, on hi actua el coordinador de l'escola de música, Ferran Frauca.

Eva Sàez, regidora d'educació, destaca que 'el nou lema de la setmana de la música d'enguany és Cassà sona perquè volem demostrar que som un poble viu amb una tradició musical molt arrelada'.

La setmana de la música té com a finalitat donar lloc a unes jornades interessants per transmetre l'afició i la sensibilització per la música i, al mateix temps, motivar d'una forma especial als alumnes amb la seva participació directe en els concerts programats diàriament.

Podeu consultar el fulletó amb totes les activitats a www.salagala.cat.

Imatges adjuntades de lliure utilització i altres arxius: Cartell de la setmana de la música, fulletó amb els actes de la setmana de la música, l'actuació de Tutti Veus a la setmana de la música 2015

1457626499L'actuacio de Tutti Veus a la setmana de la musica 2015.jpg

Fitxer adjunt: 14576264992016-3_setmanamusica.compressed.pdf