Salt començarà dilluns les obres per substituir el clavegueram al carrer Processó

? També es canviarà la xarxa d’aigua potable i les escomeses de les cases

? Les obres es faran en petits trams per minimitzar les molèsties als veïns

El proper dilluns 18 de juny començaran les obres per substituir el clavegueram i la xarxa d’aigua potable al carrer Processó. Les obres tindran dues fases. La primera  afectarà entre el carrer Llarg i la Plaça Verdaguer i la segona de plaça Verdaguer al carrer del Pou. La primera fase de les obres té una durada prevista de nou setmanes.
Les obres consistiran en canviar l’antiga xarxa de clavegueram, que es troba en molt mal estat i les escomeses de les cases. Els treballs s’aprofitaran per substituir la xarxa d’aigua potable actual.
A causa dels treballs es tallarà el trànsit pel carrer Processó però per tal de minimitzar els problemes dels veïns per accedir a casa seva, les obres es faran en petits trams de 20 o 25 metres.
La primera fase de les obres està pressupostada en 110.680€ i la segona té un cost de 149.415€.