Llagostera. 3.260 persones han visitat el Centre d'Interpretació de Llagostera Can Caciques durant el 2015

A partir del 12 de març el centre obrirà els dissabtes, diumenges i festius

Un total de 3.260 persones han visitat les instal·lacions del Centre d'Interpretació de Llagostera Can Caciques durant el 2015. D'aquestes 3.005 ho han fet per visitar les exposicions permanents i La Temporal i la resta per participar en alguna de les quatre jornades monogràfiques que s'hi han celebrat, organitzades per l'Àrea de Cultura de l'Ajuntament.

Reclam turístic

El Centre d'Interpretació de Llagostera Can Caciques vol ser també un pol d'atracció turística del nucli antic. Del total de visites rebudes l'any 2015, 267 correspon a persones estrangeres, la majoria de parla francesa, seguit d'anglesos i alemanys.

Nou horari d'obertura

A partir del dissabte 12 de març de 2016 Can Caciques tornarà a obrir les seves portes els dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14 h. Excepcionalment, i amb motiu de la celebració del Mercat Romà, el diumenge 20 de març es podrà visitar el centre durant tot el dia.

Sobre Can Caciques

El Centre esta' format des per dos edificis. El primer e's de nova planta i acull una part de l'exposicio' permanent i l'exposicio' temporal. En aquest espai tambe' hi ha ubicades les depende'ncies municipals de l'A'rea de Cultura.

El segon edifici e's el que do'na nom al centre, l'antiga casa de Can Caciques, construi'da aprofitant una de les torres de la muralla medieval del segle XIV. Aquest espai acull una altra part de l'exposicio' permanent.

El Centre d'Interpretacio' Can Caciques convida el visitant a descobrir les característiques més significatives del passat de Llagostera.

El centre inaugurat el 31 de maig de 2014 te' com a objectiu vetllar pels be'ns immobles, mobles que custodia l'Ajuntament de Llagostera i que constitueixen un patrimoni pu'blic amb un valor identificador i cultural que cal estudiar, protegir i difondre.

Podeu consultar més informació sobre l'activitat del centre a la Memòria 2015 publicada avui mateix al web de Can Caciques.

1456833605llagostera_1.jpg

1456833605image3.JPG