Sant Gregori. Sant Gregori, va donar el tret de sortida del cicle Escenaris 2013 a l'Espai La Pineda de Sant Gregori aquest cap de setmana.

Claret Clown amb "Paraula d'Humor" va ser l'encarregat d'aixecar el teló i donar per inaugurada una nova edició del cicle Escenaris promogut pel Consell Comarcal del Gironès, la Diputació de Girona i enguany amb 16 municipis de la comarca del Gironès. Amb un intens i divertit monòleg de paraules, l'actor va fer riure una i altre vegada al públic assistent.

I el diumenge 27 de gener, a la mateixa instal·lació cultural de l'Espai La Pineda de Sant Gregori es va omplir amb l'espectacle infantil i familiar "Sóc un Pallasso" de Claret Clown. També dins el cicle Escenaris.

El Cicle Escenaris ja consolidat amb 58 espectacles previstos i amb l'objectiu de superar els 8.000 espectadors de l'anterior edició és una mostra del suport a la cultura des del Consell Comarcal del Gironès i la Diputació de Girona per estar al costat dels Ajuntament de la comarca i garantir els recursos necessaris pels creadors locals mancomunant en un mateix cicle l'activitat escènica local. Teatre per adults, teatre per menuts, màgia o circ són alguns dels registres que es trobaran en els diferents espectacles d'Escenaris 2013. Podeu consultar la programació a la web: www.escenaris.cat