Riudellots de la Selva. Inaugurada la tercera edició de Fiporc

Aquest dissabte ha quedat oficialment inaugurada la tercera edició de Fiporc de Riudellots de la Selva. L'acte d'obertura de la fira ha anat a càrrec del secretari general d'agricultura de la Generalitat de Catalunya, David Mascort, del vicepresident tercer de la Diputació de Girona, Fermí Santamaria, de la directora dels Serveis Territorials de Governació a Girona, Assumpció Rodríguez, el regidor de Promoció Econòmica Lluís Barnés i de l'alcaldessa de Riudellots, Montserrat Roura.

L'acte ha consistit en la ja tradicional tallada d'un fuet de grans dimensions. El bon temps s'ha imposat omplint de visitants els diversos espais de degustació i demostracions. La fira continuarà aquest diumenge amb activitats i tallers per a tots els públics. Podeu consultar la programació des de www.fiporc.cat

Foto Marc Sureda / Canal Ajuntament

145599480320022016-_DSC7986-2.jpg