Figueres. Nova bateria de contenidors soterrats al centre històric de Figueres

El centre històric de Figueres disposarà d’una nova bateria de contenidors soterrats. Ubicada a la plaça Isabel II està previst que les seves obres acabin a mitjans del mes de febrer.

Amb aquest última actuació, els últims dos anys, s’han creat un total de sis bateries de contenidors soterrats en aquest punt de la ciutat. Actuacions que s’emmarquen en el Pla de Barris del centre històric i que han permès soterrar contenidors als següent punts: carrer Rec Arnau carrer Llançà; carrer Rec Arnau - carrer Barceloneta; carrer Rec Arnau - carrer Caserna; plaça Joan Tutau - carrer Llançà; i, finalment, carrer Cadaqués - carrer A. Raguer. Tot això amb l’objectiu d’embellir el centre i fer-lo més amable als milers de visitants que cada any circulen pels seus carrers.
Properament també es farà es soterraran els contenidors a la Pujada del Castell amb el carrer Pep Ventura, un actuació que servirà per tancar la millora provisional que s’ha fet en aquest punt de la ciutat, amb la peatonalització mesos enrere del Pep Ventura, que connecta directament amb el nou aparcament del Passeig Nou.
Des del 2008, el Govern municipal ha creat dinou noves àrees de contenidors soterrats i n’ha renovat tres d’existents. Amb les dues noves citades anteriorment, s’hauran fet vint-i-quatre noves àrees.