Llagostera. Llagostera celebra els 25 anys del Pavelló Municipal batejant-lo amb el nom de Josep Mir

Llagostera ha commemorat aquest dimarts el 25è aniversari del Pavelló Municipal d'Esports, on hi ha assistit el nou secretari general de l'Esport de la Generalitat de Catalunya, Gerard Figueras i el representant territorial de l'Esport a Girona Josep Pujols.

L'acte ha servit per oficialitzar el bateig del pavelló, amb la descoberta d'una placa a la façana amb el nom de Josep Mir, en homenatge a l'entranyable barber que va morir l'octubre del 2013 a l'edat de 56 anys.

Mir, va ser regidor d'Esports de l'Ajuntament de Llagostera entre els anys 1987 i 1991 i durant la seva vida va estar sempre estretament vinculat a les entitats socials i esportives del municipi, tal i com ha recordat l'alcalde Llagostera, Fermí Santamaria. El ple de l'Ajuntament de Llagostera va acorda l'abril de 2014 assignar el nom de Josep Mir al pavelló municipal d'esports.

Tan l'alcalde de Llagostera, Fermí Santamaria com el secretari general de l'Esport de la Generalitat de Catalunya Gerard Figueras, han destacat la importància de les persones que com en Josep Mir, han dedicat part de la seva vida a fer possible que els veïns puguin gaudir de l'esport. En aquest ha felicitat a l'Ajuntament de Llagostera per la iniciativa de batejar el pavelló en reconeixement a aquesta tasca.

Durant l'acte, s'ha fet el lliurament dels premis del concurs de dibuix i logotips commemoratius del 25è aniversari on hi han participat els alumnes dels centres educatius de Llagostera.

Tots els dibuixos i logotips quedaran exposats al vestíbul del pavelló fins al 6 de març.

14557104064.jpg

14557104063.jpg