Girona. El Servei Municipal d’Ocupació enceta una nova programació setmanal de cursos per a la recerca de feina

·         La regidora d’Ocupació i Empresa, Marta Madrenas, ressalta la importància d’aquesta iniciativa dins “de la bateria de mesures i d’accions que s’han engegat per millorar l’ocupabilitat de la ciutadania de Girona”

·         Els monogràfics, que tindran lloc cada divendres a partir de l’1 de febrer, estan destinats a la formació integral en tots els àmbits de les persones que busquen feina

Seguint amb l’objectiu d’oferir noves possibilitats d’ocupació a la ciutadania de Girona, l’Ajuntament de Girona, a través del Servei Municipal d’Ocupació (SMO), enceta aquest febrer una programació de monogràfics destinats a la recerca de feina. Des de l’1 de febrer fins al 21 de juny, s’oferiran tallers de manera setmanal, cada divendres a les 11 h a la seu de l’SMO.

La regidora d’Ocupació i Empresa, Marta Madrenas, ha ressaltat la importància d’aquesta nova iniciativa en el marc “de la bateria de mesures i d’accions que s’han engegat des del consistori per millorar l’ocupabilitat de la ciutadania de Girona”. “Aquesta programació s’ha elaborat amb la idea d’aconseguir que les persones adquireixin una formació integral, tenint en compte tant els aspectes més innovadors en relació amb l’ocupació com les inquietuds que s’han recollit dels usuaris del Servei. A més, cal destacar que, un cop més, s’ha involucrat també el sector empresarial de la ciutat i alguns dels monogràfics que s’oferiran es faran de manera coordinada amb diferents gremis i associacions empresarials”, ha explicat la regidora.

Els aspectes que es tractaran en aquest cicle de monogràfics van des de l’elaboració d’un bon currículum fins a la importància de la imatge personal i la comunicació no verbal a l’hora de crear una primera impressió, passant per l’assertivitat, el màrqueting personal, l’autoconfiança i la intel·ligència emocional a l’hora de buscar feina. També s’oferiran espais de trobada amb empreses del sector logístic i de magatzem, de la indústria alimentària i del món de la restauració.