Vilablareix. L’Ajuntament ofereix a les empreses un servei gratuït per evitar el malbaratament dels recursos a través del programa Gir Competitiu

L’alcalde, David Mascort, afirma que l’objectiu és ajudar-les a ser “més competitives” i a “obrir nous horitzons”.
L’Ajuntament de Vilablareix ha impulsat un servei municipal per ajudar a les empreses del poble a evitar el malbaratament dels seus recursos i el temps dels treballadors gràcies al programa Gir Competitiu.
El projecte s’ha tirat endavant des de l’àrea de Promoció Econòmica i s’ha format a una tècnica municipal amb l’objectiu d’ajudar a les empreses del poble a implementar la metodologies de treball E+D+R (Equip + Malbaratament + Responsabilitat Social). Es tracta d’una metodologia que potencia el treball en equip, permet aprofitar millor el talent de les persones a l’empresa, millora la comunicació interna i l’ambient de treball i permet reduir malbarataments.
“Es una altra de les accions que impulsem des de l’àrea de Promoció Econòmica per ajudar a les nostres empreses a ser més competitives i obrir nous horitzons”, ha indicat l’alcalde, David Mascort. “Volem que el fet de treballar a Vilablareix no només els aporti una bona ubicació geogràfica sinó que, a més, tinguin un valor afegit en el sentit que l’ajuntament els pot donar suport tècnic amb allò que necessiten”, ha afegit David Mascort.
El servei s’ha portat a la pràctica en l’empresa Mera, que es troba ubicada al polígon industrial del poble, durant quatre mesos. Un temps que la tècnica municipal ha dedicat a formar als treballadors per tal d’implementar amb èxit aquesta nova metodologia.
Aquest és un projecte impulsat a través del Consell Comarcal de la Selva, i amb la col·laboració de la Diputació de Girona, amb l’objectiu de millorar la competitivitat i la qualitat de l’ocupació de les pimes gironines, a partir de la implantació d’E+D+R.