Riudellots de la Selva. L’Ajuntament de Riudellots millora l’asfalt de diversos carrers del polígon industrial

L’actuació ha consistit en substituir una part del ferm de l’Avinguda Mas Pins, ubicat a la zona industrial del polígon industrial. L’Ajuntament de Riudellots de la Selva ha millorat l’asfalt de diversos carrers de la zona del polígon industrial. L’actuació, que va iniciar-se el dilluns dia 14 de gener i es previst que finalitzi en els propers dies, ha consistit en substituir una part del ferm de diversos carrers.

El primer tinent d’alcalde al consistori riudellotenc, Josep Maria Corominas, ha explicat que “l’actuació ha consistit en refer el ferm d’alguns carrers polígon, concretament de l’Avinguda Mas Pins”. En aquest sentit, Corominas ha assenyalat que “aquestes obres d’asfaltatge corresponen a les fases 1 i 2 de l’Avinguda Mas Pins”. Amb tot però, Corominas ha assenyalat que a banda d’aquestes dues fases n’hi ha un total de nou més que engloben la totalitat de la zona industrial”. Sens dubte, tal com ha assegurat el primer tinent d’alcalde, el conjunt d’aquestes obres milloraran una de les zones de més afluència de vehicles del polígon industrial d’aquesta població”.

Aquestes obres pretenen millorar el mal estat en què havia quedat el ferm d’aquests carrers del polígon en els darrers anys i per això, des de l’equip de govern es va creure oportú realitzar aquesta actuació.

D’aquesta manera, tal com ha continuat Corominas, l’equip de govern continua donant resposta a les necessitats diàries d’un municipi que compta amb un dels polígons industrials més importants de la demarcació de Girona. Aquesta actuació de refer el ferm d’aquesta zona del polígon té un cost total de de 101.640€ .

Imatges: Ajuntament de Riudellots de la Selva