Porqueres. L'Ajuntament de Porqueres convoca un concurs del disseny de bosses del comerç

L'Ajuntament de Porqueres ha obert un concurs del disseny de bosses del comerç de Porqueres. Les àrees de Promoció Econòmica, Medi Ambient i Joventut de l'Ajuntament de Porqueres han engegat una campanya per promoure l'eliminiació de les bosses de plàstic i fomentar les bosses reutilitzables. L'ojectiu és apostar fermament per la seva reducció i promoure el respecte per l'entorn. El guanyador o guanyadora rebrà un premi de 200 euros i el seu disseny estarà a les bosses reutilitzables que repartiran els comerços de Porqueres entre els seus clients.

Bases del Concurs