Cassà de la Selva. Infants i adolescents, protagonistes del nou programa de Ràdio Cassà

Ràdio Cassà obre l'antena a un públic més jove
Infants i adolescents, protagonistes del nou programa de Ràdio Cassà
El diumenge 7 de febrer a les 12 h estrena el programa-taller de Ràdio Cassà 'L'hora del Pati', en el que els infants i adolescents dels centres educatius seran els protagonistes.
El programa-taller neix amb un valor afegit després de fer tallers formatius a tots els centres educatius del poble.
Cassà de la Selva, divendres 5 de febrer de 2016 ' Ràdio Cassà estrena aquest diumenge 7 de febrer a les 12 del migdia el nou programa-taller 'L'hora del pati', en el que els infants i adolescents dels quatre centres educatius del poble seran els protagonistes. A cada programa hi haurà quatre representants dels diferents cursos que explicaran les principals novetats de l'escola o institut. En total 132 infants i joves del poble passaran aquesta temporada pels micròfons de Ràdio Cassà.
'L'hora del pati' neix després d'oferir tallers formatius sobre ràdio durant el primer trimestre de curs als diferents infants i adolescents dels centres educatius de Cassà. L'objectiu del programa-taller és que els escolars i estudiants tinguin l'oportunitat de conèixer el món de la ràdio a través de l'emissora municipal, i la vegin com un espai on poden desenvolupar la seva creativitat i posar en pràctica molts dels coneixements teòrics adquirits a les aules.
El nou programa-taller també pretén despertar l'interès d'infants i joves pel món radiofònic i oferir-los la possibilitat de col·laborar amb l'emissora municipal.
'L'hora del pati' s'emetrà setmanalment cada diumenge a les 12 del migdia amb remissions els dilluns a les 8 del vespre. Els programes també es podran obtenir al podcast del web radiocassa.cat.
La voluntat és que aquest sigui un espai que es vagi repetint cada temporada ja que encaixa amb la filosofia del lema 'Cassà, poble educador'.

1454670004El periodista Mateu Ciurana oferint una sessio formativa al cicle superior de l'Escola Aldric.JPG
1454670004Nens i nenes a punt de comencar a gravar el programa 'L'hora del pati'.jpg
1454670005Un moment de la gravacio del programa 'L'hora del pati'.jpg