Riudellots de la Selva. Riudellots de la Selva acull l’exposició 'La logística, motor de l’economia'

La sala d’exposicions de la Casa de Cultura de Riudellots de la Selva acull l’exposició La logística, motor de l’economia des del passat dia 11 de gener i es podrà veure fins el proper dimecres 30 de gener. El vernissatge d’aquesta mostra, va anar a càrrec del director general de CIMALSA, Isidre Gavín i va comptar també amb la presència de l’alcaldessa, Montserrat Roura i el regidor de Promoció Econòmica, Lluís Barnés, entre altres.

En el transcurs de la seva intervenció, el director general de CIMALSA va fer una breu explicació del que és la logística i el seu paper en el ritme econòmic d’un país i alhora va esmentar la evolució que ha fet la logística al llarg dels seus 20 anys de funcionament.

La presentació de l’acte va anar a càrrec de l’alcaldessa de Riudellots, Montserrat Roura. En la seva intervenció, Roura va explicar que aquesta mostra permetrà conèixer de més a prop la importància de disposar d’un polígon de les característiques com el de Riudellots. Així, va continuar Roura, la mostra permetrà conèixer algunes xifres tant rellevants com el nombre de treballadors que hi ha actualment en aquesta zona industrial, el nombre d’empreses i la seva tipologia, entre altres paràmetres. En la seva presentació, l’alcaldessa de Riudellots fa fer algunes referències a la situació estratègica del polígon que l’ha portat a convertir-se en un dels més importants de les comarques gironines.

Aquesta exposició es pot visitar fins el dia 30 de gener en horari d’obertura de la Casa de Cultura de Riudellots de la Selva, al matí, de dilluns a dijous, de 10.00 h a 13.00 h; a la tarda, de dilluns a divendres de 16.30 h a 20.00 h.