Llagostera. Nova oferta de cursos i tallers ocupacionals a Llagostera

Descobrir i utilitzar les xarxes socials des de l'òptica empresarial, familiaritzar-se en l'entorn del comerc' electrònic, planificar un model de negoci a Internet, estructurar correctament els elements fonamentals d'una botiga en línia i aprendre a millorar el posicionament d'un negoci a Google són alguns dels objectius dels nous cursos i tallers ocupacionals organitzats per l'Àrea de Promoció Econòmica i Pla de Barris de l'Ajuntament de Llagostera pel primer semestre del 2016.

Entre l'amplia oferta formativa hi ha també cursos d'anglès específics pel sector serveis de I'hostaleria així com classes pràctiques de cambrer per fomentar la contractació dins en aquest sector durant els mesos de temporada d'estiu.

En total s'han programat 13 cursos emmarcats en 5 grans àmbits: Internet i noves tecnologies;  hostaleria; sector sanitari; emprenedoria i millora d'habilitats personals i comerç i pimes.

Els cursos de xarxes socials estan a adreçats a empreses, comerços o emprenedors, la resta són càpsules ocupacionals adreçades a persones en recerca de feina per tal de millorar les seves competències i oportunitats alhora d'accedir al mercat de treball.

"Una de les novetats és el curs de 40 hores destinat a la indústria alimentària, un sector amb molta demanda i forta presència als polígons industrials pròxims a Llagostera' tal i com ha destacat el regidor de Pormoció Local, Ramon Soler.

Els cursos estan adreçats a tothom, amb preferència a les persones en situació d'atur i inscrits a la Borsa de Treball de Llagostera.

Tots els cursos es duran a terme a l'Oficina l'Estació, excepte les pràctiques de cambrer que es faran al Restaurant Panades, i han de tenir un mínim de 8 alumnes inscrits per poder-se impartir.

Podeu consultar l'oferta formativa des de www.llagostera.cat

Les inscripcions es podran realitzar a partir del 3 de febrer de 10 a 14 h a l'Oficina de l'Estació.