Girona. L’Estació Espai Jove organitza la 16a edició de la mostra d’art jove Mostrar’t

Demà dijous, a les 20 h, començarà el nou cicle d’exposicions amb les actuacions de La Furiamuda i Dakka Girona

L'Estació Espai Jove de Girona organitza demà, a partir de les 20 h, una gran festa per inaugurar la setzena edició de la mostra d’art jove Mostrar't, un esdeveniment que serveix de plataforma per a tots aquells joves artistes de l'escena emergent gironina i pel qual ja han passat més d’una seixantena de propostes. Durant l’acte, que tindrà lloc a L’Estació Espai Jove, tindran lloc les actuacions de La Furiamuda i Dakka Girona i les presentacions dels artistes que exposaran en aquesta edició de la mostra.

La regidora de Joventut, Roser Urra, ha destacat que amb aquesta activitat l’Ajuntament de Girona “demostra un cop més que està al costat dels joves artistes de la ciutat i manifesta la seva voluntat de promocionar la creativitat dels joves i donar a conèixer les obres que realitzen en diferents disciplines artístiques”.

Durant l’acte d’inauguració de la mostra, el grup La Furiamuda presentarà les seves cançons suaus i lleugeres, on els instruments i les veus es combinen configurant un repertori de temes propis. La seva proposta musical té les arrels dins el folk català, tot transportant-lo a l’escena pop/rock contemporània del país.

Els artistes i les obres que s’exposaran en aquesta setzena edició de Mostrar’t, així com les dates en què es podran visitar, són les següents: “Versatil-art”, mostra de pintura de Dobstyle, del 18 de gener al 15 de febrer; “Estàtic etèric”, mostra d’il·lustració d’Alconhector, del 18 de febrer al 15 de març; “Nines”, mostra d’il·lustració de Marta Bellvehí, del 18 de març al 12 d’abril; “Turquia”, mostra de fotografia d’Anna Cañigueral, del 15 d’abril al 10 de maig; “Cultura catalana i marroquina”, mostra de pintura de Nabil Taleb, del 13 de maig al 7 de juny, i “Les dones que porto al cap”, mostra de pintura d’Agatha A. Farfalla, del 10 de juny al 5 de juliol.

Nota: Us enviem, adjunta, una imatge promocional del grup La Furiamuda.