El veïnat de Salt recupera dissabte que ve la botiga al carrer

L’Associació de Comerciants i Veïns del carrer Major, Veïnat de Salt, i la Federació de Comerciants de Salt han organitzat amb la col.laboració municipal, una nova edició de la tradicional “Botiga al Carrer”, que es farà dissabte, dia 2 de juny, durant tota la jornada. La botiga al carrer, que havia esdevingut una tradició s’havia deixat de fer els darrers anys.
Aquest esdeveniment comportarà el tancament al trànsit del carrer Major, en el tram comprès entre el carrer Enric Granados y el límit del terme municipal amb Girona, des de les 7 del matí fins a les 9 de la nit.
Les parades de les botigues es complementaran amb la presència d’artesans i de múltiples activitats per amenitzar el dia. Hi haurà dos escenaris: Un al passeig ciutat de Girona i l’altre al límit amb la ciutat veïna,  que acolliran actuacions musicals i de màgia. La banda de metall del Conservatori farà també una cercavila per tot el carrer (11 del matí)

Infografia: Plànol

Canal Ajuntament 2012 | Un projecte de NOTIDIG | redaccio@canalajuntament.cat | Avís Legal | 667732409