L'Ajuntament de Vilablareix aposta per la formació en noves tecnologies dels seus veïns i veïnes

Un total de 35 persones han realitzat durant les tres últimes setmanes el curs d'informàtica que l'Ajuntament ha impartit al Centre Cultural de Can Gruart.

Els assistents, que s'han dividit en tres grups segons el nivell, han treballat aspectes que van des de la navegació per Internet, com fer-se una pàgina d'inici fins a programes concrets com per exemple el picassa o el Facebook.

L'èxit d'aquests cursos, que en teoria havien d'acabar aquesta setmana, ha fet que s'allarguin tres setmanes més amb l'objectiu de seguir aprofundint en la matèria.

Per la tarda, i també a Can Gruart, s'hi està impartint els dilluns el Taller de memòria on hi participen 25 persones més dividits en dos grups.

Una activitat que ajuda l'estimulació cognitiva dels assistents, segons ha explicat la dinamitzadora, Lorena Vilchez.

Aquest taller es va iniciar el passat 23 d'abril i té previst finalitzar a mitjans de juliol.