Sarrià de Ter. Imma Oliveras nova regidora de Sarrià de Ter

El canvi de regidora també suposarà una renovació en el cartipàs municipal.

Amb els nous canvis, les dones, majoria en el nou equip de govern.

Imma Oliveras i Caixàs (Sarrià de Ter, 1964) està casada i és mare de dos fills. És comerciant i és membre de la junta de l’Associació de Comerciants de Sarrià de Ter.  Oliveras prendrà possessió com a nova regidora del ple de l’Ajuntament de Sarrià de Ter durant el ple extraordinari que se celebrarà el proper dimecres. Oliveras, que en la candidatura d’Esquerra ocupava el 10è lloc, substituirà a Raimon Cros que va renunciar a la seva acta de regidor per motius laborals el passat novembre.

Aquesta substitució en el ple municipal suposarà també canvis a l’equip de govern municipal. En primer lloc pel que fa als tinents d’Alcalde. En aquest sentit, cal dir que serà Lourdes Gelada (regidora d’Ensenyament i Dona) qui serà la nova tercera tinent d’alcalde.

Per altra banda, cal destacar també canvis pel que respecta a les atribucions competencials, ja que les funcions desenvolupades per Cros no seran exactament assumides per la nova regidora sinó que hi haurà una nova redistribució global. Així, Oliveras es farà càrrec de les àrees de Salut i  de Gent Gran. La primera tinent d’Alcalde, Esther Portilla, assumeix la regidoria d’Obres Públiques alhora que deixarà la responsabilitat de Festes. Serà la regidora Alba Martínez qui rellevarà Portilla en aquesta darrera tasca (que sumarà a les de Serveis Socials i Comunicació que actualment desenvolupa).

Per altra banda,  Jordi Paretas segon tinent d’Alcalde, serà el nou responsable de Seguretat. Al mateix temps, cal destacar que la regidora Txell Pla deixarà Cooperació (ja que també desenvoluparà tasques en l’àmbit de Festes)  en mans de Sergi Torrentà.