Cassà de la Selva. Cassà de la Selva acollirà la Cavalcada de Reis més multitudinària de la seva història

● La rua comptarà amb més de 200 participants.

● La Cavalcada s’ha renovat, s’han incorporat noves figures, els patges han rebut formació i els reis han rejovenit.

El poble, les associacions i les entitats s’han bolcat a aquesta festa

La Cavalcada de reis de Cassà de la Selva comptarà amb la participació més gran de la seva història. Més de 200 persones desfilaran dissabte a la tarda pels carrers de la vila acompanyant a Ses Majestats Melcior Gaspar i Baltasar. En total hi haurà uns 140 patges, acompanyats de 3 grups de percussió d'entre 12 i 16 músics cadascun. A aquests els seguiran, 18 cavalls amb els seus genets i 8 ponis carregats de regals, gràcies a la col·laboració del Centre Eqüestre Can Comas de la vila. També hi participarà

l'Agrupació Escolta La Claca, amb més de 25 participants que acompanyaran a la gran cavalcada.

A més, aquest any hi ha hagut un canvi generacional en els 3 Reis Mags, essent aquesta vegada joves d'entre 25 i 27 anys que porten molt temps acompanyant els reis fent de patges reials.

També s'incorporen personatges nous, com els patges del carbó, que portaran sacs pels nens que no s'hagin portat bé o els patges portadors de l'escala que els Reis han de fer servir per pujar als balcons a deixar els regals a les famílies. Aquests personatges s'afegiran als segelladors reials, que marquen els nens que s'han portat bé amb una estrella. Tampoc hi faltaran els escriptors que aniran anotant els noms dels nens/es que han estat bons per passar-ho als Reis.

Aquest 2013, es comptarà també, amb més música a les carrosses dels reis per animar la rua de principi a fi.

Com a novetat d'enguany destacar que ja s'han organitzat unes sessions formatives per a tots/es els patges participants a la Cavalcada, ensenyant-los tècniques teatrals per apropar-se als nens, passos i coreografies per els torxers i moviments esplendorosos pels abanderats i els portadors de trompetes.

La gran Cavalcada de Cassà de la Selva començarà a 2/4 de 7 de la tarda i el recorregut serà pel Passeig del Ferrocarril, la Rambla Onze de Setembre, el Carrer Ample, el Carrer Raval, el Carrer Bonavista, el Passeig Vilaret, el Carrer Barraquetes fins acabar a la Plaça de la Coma.

Els avis del Casal de Jubilats seran el responsables de la xocolata calenta que es donarà a l’arribada a petits i grans mentre esperen per veure els Reis Mags d'Orient.