L'Ajuntament de Girona col•labora amb la Marató de la Pobresa amb l'activitat "Vitamines contra la pobresa"

En el marc de la 27a Jornada de Recreació i Esport que té lloc demà dissabte, l’Ajuntament de Girona organitza una activitat per recaptar fons per a la Marató de la Pobresa de TV3. Amb el lema “Vitamines contra la pobresa”, s’oferiran sucs de fruita naturals, fruita i fruits secs saludables a totes aquelles persones que hi vulguin participar i donar un ajut econòmic que s’aportarà a la Marató de la Pobresa. Diverses empreses han col·laborat per fer possible aquesta iniciativa: Nova Costa Salt SA, MICgrup, Frit Ravich, Girona Fruits, Cooperativa La Fageda, Fruites Gozalbo, Anela Fruits i Blaufruit.

Segons les últimes dades conegudes, la taxa de risc de pobresa afecta gairebé un 20% de la població adulta de Catalunya i un 23,4% dels infants i joves. Per això, l’Ajuntament de Girona s’adhereix amb aquesta activitat a la Marató per la Pobresa que organitzen TV3, Catalunya Ràdio i La Fundació La Marató de TV3, amb la voluntat de sensibilitzar i mobilitzar la societat gironina i recaptar fons per eradicar i aturar el creixement de la pobresa.

L’activitat tindrà lloc durant la 27a Jornada de Recreació i Esport, que es portarà a terme entre les 9 h i les 14 h al Pavelló Municipal de Girona-Fontajau i al Parc de les Ribes del Ter. Es tracta de la cloenda esportiva del curs escolar 2011-2012 i s’hi portaran a terme trobades de diferents disciplines esportives.